© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 15

06 maart 2015

Tivoli 2 - Gestel 4 (4-2)

Door onze redacteur Pascal Janssen Tegen de nummer vier van onze competitie hebben wij de volle buit behaald. We stonden vandaag continu zwaar onder druk, via counters kwamen we er echter vaak gevaarlijk eruit. Beekie stond z'n mannetje in de goal bij afwezigheid van Dennis en broer Mike was zeer bepalend in zijn rol als fluittist. Helaas waren twee spelers (Johan en Yaser, bedankt mannen) niet op komen dagen waardoor we maar 1 wissel hadden, dat was Jaffa die na maandenlang blessureleed eindelijk zijn eerste minuten van het seizoen kon maken. Dan nog even een kort verslag van de wedstrijd. Marc was weer eens verantwoordelijk voor onze hele productie. Bij onze spaarzame uitbraken was hij messcherp, bovendien trapte hij een vrije trap goed binnen. Na deze 2-0 kwam Gestel terug tot 2-1 door een communicatiefoutje centraal achterin, Stubbs en Bell liepen elkaar in de weg en uit de kluts kon de spits van Gestel scoren. In de tweede helft stonden we zowaar nog meer onder druk en waren onze uitvallen steeds spaarzamer. Achterin werd er hard en goed gewerkt onder aanvoering van de steeds coachende Stubbs. Mike keurde een goeie goal van Gestel af, Beekie kwam uit buiten z'n 5-meter gebied en werd afgetroefd waarna de bal werd binnengeschoten. Kort hierna kreeg Marc weer eens de bal en schoot vanaf een meter of 20, de keeper greep mis en zo scoorde onze topscorer dus. Toch kwamen de Gestelnaren nog terug in de wedstrijd. Eddy werd tegen zijn voet getrapt in een soort van scrimmage binnen onze 5-meter en de bal lag plots achter Beekie in het netje. Maar Carapiet z'n honger was nog niet gestild, hij werd diep gestuurd vanaf eigen helft en scoorde beheerst. Met hard werken en veel inzet onze tweede overwinning op rij en tevens dus onze tweede overwinning op Gestel. Wie maakt het verslag volgende week? Ik ben dan op de lange latten. Succes mannen!
2015-16 2015-16